VAN z aktywnym pneumatycznym zawieszeniem

Do tej pory nie można było kupić VAN-a z aktywnym pneumatycznym zawieszeniem. Nawet VW Transporter Kombi i Mercedes klasy V nie oferowały takiej opcji. Oczywiście mowa o zawieszeniu aktywnym, gdyż poduszki pneumatyczne tylnej osi występowały już w Vito W639 W 2020 roku w ofercie klasy V o oznaczeniu W447 pojawiła się opcja pneumatycznego zawieszenia AIRMATIC.

Mercedes klasy V może wyglądać wewnątrz również jak klasa biznes w liniach lotniczych
fot. mercedes-benz.pl

To znakomita wiadomość dla miłośników komfortowych VAN-ów. Zawieszenia pneumatyczne zdecydowanie poprawiają komfort jazdy. A to zastosowane w Mercedesie klasy V wpływa również pozytywnie na prowadzenie pojazdu. W opcji Dynamic potrafi obniżyć się o 10 mm (obniżenie następuje również automatycznie po przekroczeniu 110 km/h). Z kolei program Lift zwiększa prześwit o 35 mm, dzięki czemu klasa V – wyposażona w napęd 4MATIC może z powodzeniem zastąpić niejednego SUV-a.

Zawieszenie Airmatic
fot. mercedes-benz.pl

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *